Ønsker du å leie lokale i kirken?

27.06.2023

Porsgrunn Frikirke har flotte lokaler som det er mulig å leie, både for våre medlemmer og forespørsler utenifra. Det er mulig å leie hele eller deler av kirken når den ikke blir brukt til våre samlinger. Alle arrangementer må stå i tråd med menighetens arbeid og være alkoholfrie.

Vi blant annet et et stort og velutstyrt kjøkken hvor man kan lage mat til mange mennesker og en effektiv oppvaskmaskin for å ta rengjøringen etterpå. Vi har to selskapslokaler, et lederrom for mindre arrangmenter og "lillesalen" vår som har god plass til 3 langbord for ca. 50 personer hvis man ønsker det. Veggen mellom lederrommet og lillesalen kan tas bort for enda mer plass om det er ønskelig. Vi har også en peisestue i kjelleren det er mulig å leie.

Porsgrunn Frikirke sin drift er i stor grad bygget på frivillighet og dugnad, og vi har ikke et eget vaskefirma som holder kirken rent. Vi kan derfor ikke garantere at lokalene er rengjort rett før en leieavtale, men vi har frivillige som rengjør kirken regelmessig og vi prøver å passe på at vaskingen skjer i forkant av en leieavtale. Pga. dette forventer vi heller ikke en grundig vask etter lokalene er leid, men at lokalene er i samme stand som når dere kom. Det vil stort sett si at kjøkkenet er rengjort, søppel er tømt og at gulvene er feid.

Ta kontakt med pastor Andreas Nordbø Møller for å høre om når det er ledig eller for andre spørsmål knyttet til leieforhold: andreas.nordbo.moller@frikirken.no

Prisoversikt:

Leiepriser:

Medlem:

Ikke-medlem:

Leie av kjøkken per dag eller kveld

Leie av lederrom per dag eller kveld

Leie av Lillesalen per dag eller kveld

Leie av peisestue per dag eller kveld

Leie av hele kirken utenom barnehage og speiderrom per dag/kveld

Ønsker du å leie lokale i kirken? Ønsker du å leie lokale i kirken?

Ønsker du å leie lokale i kirken? Ønsker du å leie lokale i kirken? Ønsker du å leie lokale i kirken? Ønsker du å leie lokale i kirken?